סלסלת קניות

בחר יישוב למשלוח / איסוף

מתנות ליום האהבה

לבבות ומגשי שוקולד

יום האהבה הוא יום מרגש ורומנטי, וגם הזדמנות מצוינת לזוגות לעצור לרגע ממרוץ החיים ולהקדיש מחשבה ואכפתיות אחד לשני. גם גברים וגם נשים מחכים ליום הזה במיוחד למטרה הזו, ומחפשים רעיונות למתנות ליום האהבה, כאלו שיפנקו את הפרטנר/ית שלהם לחיים ויזכירו להם כמה אוהבים אותם. במאמר הבא קיבצנו מספר רעיונות למתנות יפות ומקוריות ליום האהבה.

מתנות שיתאימו לשני המינים

לחובבי האוכל

מגש פירות – דרך טובה מאוד להתפנק עם פירות העונה, פירות אקזוטיים ומגוון של טעמים ומרקמים כקינוח או כנשנוש בין הארוחות. את מגש הפירות ניתן להזמין עם שליח עד הבית, ואם תזמינו עד שעה מסוימת תוכלו אפילו לקבל אותו מהיום להיום.
אפשרות נוספת היא מגש של סושי פירות, אופציה נהדרת למי שמעוניין בפירות מרעננים עם תוספת שוקולדית שתעשה לכם טוב על הלב לאחר הארוחה, בפיקניק או מול הטלוויזיה.

מארזי שוקולד – אין ספק ששוקולד מתחבר באופן טבעי לרומנטיקה ואהבה, ולכן ברוב המקרים, הוא הבחירה המושכלת והנכונה. מארזי שוקולד הם הנשנוש המושלם להתכרבלות מול הטלוויזיה או עם כוס יין לאור נרות בערב רומנטי. מארז שוקולד יוכל לשמח כל אחד כשיש מגוון רחב של טעמים עם קקאו עשיר ומילויים מסוגים שונים. היצירתיים ביניכם יוכלו להכין שוקולד ביתי בעבודת יד, אבל הזמנה תחסוך לכם המון זמן והתעסקות וגם תאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב יותר של טעמים. ומה עוד? ובכן, ההמלצה הרווחת ליום האהבה היא סושי שוקולד, נשנוש מפנק לא פחות שגם נראה מרשים וגם טעים באופן מיוחד.

מארז בקבוק יין וכוסות – אין כמו יין טוב כדי לשתות לחיי האהבה בליווי הנקישה העדינה והמוכרת בין הכוסות. אם אתם פחות אוהבים יין, כל משקה אלכוהולי אחר יוכל לעשות את העבודה, למשל בקבוק וויסקי עם כוסות וויסקי תואמות. אם בחרתם ביין משובח, אל תשכחו לצרף לו גם קצת שוקולדים, משום שזה משתלב נהדר.

מתנות פונקציונליות

כרבולית – יש יותר טוב מלהתכרבל יחד על הספה, לצפות בסדרה או סרט ולהתעטף בשמיכה רכה ונעימה? כרבולית יכולה להתאים בדיוק לזה. שמיכה נעימה תעשה בהחלט את העבודה ויכולה להתאים לטווח מחירים רחב.

מארזי טיפוח – ניתן להשיג מגוון של מארזי טיפוח גם לגבר וגם לאישה, בכמה גדלים ומחירים שיכולים להתאים כמעט לכל כיס. טיפ מאיתנו: מארזים לאמבטיה יכולים להיות שימושיים כמעט לכולם, בייחוד כשמדובר על סבונים מיוחדים בנינוחות מגוונים ומרעננים.

משחקי זוגות – משחקי קופסה או קלפים המיועדים לזוגות יהיו מתנה כיפית במיוחד שתוכלו לנצל לצורך ערב רומנטי או ערב זוגי יחד. המשחקים יכולים להיות בכל מיני נושאים, ותמיד אפשר לשלב אותם עם פרסים באווירה רומנטית.

המתנה האישית

תמונה מודפסת על בלוק עץ – טרנד חזק מאוד בשנים האחרונות, שינציח את הרגעים הכי מיוחדים שלכם ויזכיר לכם אותם בכל יום. ניתן להזמין את בלוק העץ עם שליח עד הבית או לקנות בדוכנים ייעודיים.

אלבום תמונות – אין מתנה יפה ורומנטית יותר מאלבום תמונות שמציג את הרגעים הכי מרגשים ויפים שלכם, אלה שתרצו לזכור לנצח. ניתן לרכוש אלבומים מעוצבים באתרים מתמחים, או לקנות אלבום, לפתח תמונות ולקשט אותו בעצמכם.

תכשיטים עם חריטה מיוחדת – תכשיטים בחריטה אישית כמו צמיד או שרשרת, הם מתנה אישית מאוד שיכולה להביע רגש ומחשבה. זו מתנה שתתאים לנשים וגם לגברים שחובבים אקססוריז בסגנון.

מתנות לגברים ליום האהבה

שעון ספורט – שעון לניטור ומעקב אחר האימונים. גאדג’ט נחמד עם פונקציות שיסייעו לעקוב אחר האימונים, וניתן למצוא מגוון של שעונים בטווח מחירים רחב בהתאמה לכל כיס.

חלוק רחצה עם שם רקום – לא עוד יציאה מהמקלחת לאוויר הקר. זו מתנה שימושית שתחזיק זמן רב, ושם רקום יהפוך את החלוק למתנה אישית ומיוחדת יותר.

 מתנות לנשים ליום האהבה

מאדה שמנים אתריים עם בקבוקי שמנים טהורים – השמן האתרי יוצר אווירה נפלאה, והריחות השונים רבים ומגוונים כך שניתן להתאים אותם לכל טעם אישי. אפשר לבחור במאדה שמנים שמחליף צבעים או יוצר קול פכפוך מרגיע של מים, ולשלב אותו באווירה בערב הרומנטי והאינטימי שלכם.

סידור פרחים – אי אפשר לטעות בנוגע לפרחים. סידורי פרחים בגדלים שונים יוסיפו לאווירה, יעניקו ריח נפלא בבית, יכניסו את הטבע הביתה ויוסיפו לאווירה הרומנטית של יום האהבה. אפשר להתמקד בפרחים הידועים כסמל לאהבה כמו וורדים או סחלבים, או לקנות סידור עם מגוון רחב יותר של פרחים.

יום האהבה יכול להיות מאתגר בכל הנוגע לבחירת המתנות והבילויים, אך עם מעט מוטיבציה, יצירתיות ורצון להביע את ההערכה והאהבה לצד השני, תוכלו להפוך את היום למיוחד וליצור חוויות אישיות ומרגשות. לא משנה במה תבחרו, זכרו כי הכוונה והמטרה חשובים יותר מהכול וההשקעה בפרטים הקטנים תהפוך את המתנות למיוחדות יותר. יום אהבה שמח!

פרי הדמיון

מערך הייצור ומשלוחי פירות שמגיעים לכל קצוות הארץ. 
טריות הפירות, האיכות ללא פשרות, העיצוב
המושלם וסטנדרט השירות, עולים על כל דמיון. בין
אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואים או סתם
בא לכם להתפנק, אתם מוזמנים להתרגש מסושי
פירות מטריף, ליהנות מחיתוכי אננס מרהיבים
ולהתענג על אין ספור טעמים אקזוטיים…

מרכז הזמנות ארצי:

03-9400-111 | 08-6280-111

אמצעי תשלום

החלפת אזור חלוקה תאפס את הסל, האם לחזור או לאפס את הסל?


תוספת קטנה לפינוק מושלם

מגש חג ענק

550

מגש חג גדול

450

עוגת דואט וניל ושוקולד-כשל”פ

270

עוגת פיסטוק-כשל”פ

270

מהדורת פסח-זכוכית

450

מהדורת פסח-מיקס פירות וקינוחים

350

לא ניתן להוסיף מוצר מאזור חלוקה שונה, האם לחזור או לאפס את הסל?


דילוג לתוכן